Szkolenie ze storytellingu
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Redakcja dziennika „Puls Biznesu” zaprasza studentów na szkolenie ze storytellingu, które poprowadzi jeden z najlepszych ekspertów w tej dziedzinie - dr Monika Górska.
Storytelling (marketing narracyjny) to jeden z najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie uwagi i sympatii klientów. Kluczem jest tu dobra opowieść, która angażuje i działa na emocje.
Podczas szkolenia, które odbędzie się w czwartek, 8 lipca (w godz. 13-14), dowiecie się:
-
jak budować opowieści o swoich firmach, projektach i sobie, by każdy ich słuchał
-
jak tworzyć opowieść, która, wciąga, ciekawi, inspiruje i sprzedaje – jednym słowem, która działa!
-
jak przy pomocy opowieści zwiększyć marketingowy zasięg oddziaływania na klienta
-
jak przeciętną opowieść zmienić w opowieść wybitną, która na długo zapada w pamięć
-
jak kreować autentyczne i przyciągające opowieści
-
jak dzięki opowieści tchnąć nowego ducha w firmę, markę, produkt… i siebie
Jeśli jesteś subskrybentem „Pulsu Biznesu” - masz już w mailu kod umożliwiający bezpłatny udział w wydarzeniu. Jeśli jeszcze nie - wejdź na stronę
http://pb.pl/pwr, a tuż po uruchomieniu subskrypcji dziennika otrzymasz wiadomość z takim kodem i linkiem do szkolenia.