TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Polityka jakości Politechniki Wrocławskiej to ogół zamierzeń Uczelni, wynikających ze Strategii Rozwoju, ukierunkowanych na spełnianie oczekiwań interesariuszy, a także konsekwentne dążenie do przewyższania tych oczekiwań zgodnie z koncepcją kompleksowego zarządzania przez jakość.
Dla Politechniki Wrocławskiej interesariuszami są: studenci i doktoranci, pracownicy, władze państwowe i samorządowe, organizacje pracodawców, związki zawodowe, organizacje gospodarcze, społeczne i kulturalne oraz instytucje oświatowe.
Polityka jakości wynika z przyjętych przez Senat Politechniki Wrocławskiej: misji, wizji i strategii rozwoju, które stwarzają ramy do ustanowienia celów dotyczących jakości. Odnosi się ona do wszystkich określonych przez Uczelnię priorytetów w obszarach:
Do każdego z wymienionych obszarów w Strategii Rozwoju Politechniki Wrocławskiej sformułowane zostały wymierne cele strategiczne, wyznaczające cele w zakresie jakości.
Przeczytaj pełną treść Polityki jakości PWr »
Uchwała Senatu ws. Polityki Jakości »
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »