TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Polityka jakości

a-1i.jpgPolityka jakości Politechniki Wrocławskiej to ogół zamierzeń Uczelni, wynikających ze Strategii Rozwoju, ukierunkowanych na spełnianie oczekiwań interesariuszy, a także konsekwentne dążenie do przewyższania tych oczekiwań zgodnie z koncepcją kompleksowego zarządzania przez jakość.

Dla Politechniki Wrocławskiej interesariuszami są: studenci i doktoranci, pracownicy, władze państwowe i samorządowe, organizacje pracodawców, związki zawodowe, organizacje gospodarcze, społeczne i kulturalne oraz instytucje oświatowe.
Polityka jakości wynika z przyjętych przez Senat Politechniki Wrocławskiej: misji, wizji i strategii rozwoju, które stwarzają ramy do ustanowienia celów dotyczących jakości. Odnosi się ona do wszystkich określonych przez Uczelnię priorytetów w obszarach:

  • działalności naukowo-badawczej,
  • nauczaniu,
  • organizacji i infrastrukturze.

Do każdego z wymienionych obszarów w Strategii Rozwoju Politechniki Wrocławskiej sformułowane zostały wymierne cele strategiczne, wyznaczające cele w zakresie jakości.

Przeczytaj pełną treść Polityki jakości PWr »
Uchwała Senatu ws. Polityki Jakości »

 

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję