TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Webinar: Organizacja zajęć w semestrze letnim z użyciem ePortalu oraz MS Teams

Data: 23.02.2022
Miejsce wydarzenia: wydarzenie online

W środę, 23 lutego, zaplanowano webinar dotyczący organizacji zajęć w semestrze letnim 21/22 z użyciem ePortalu oraz MS Teams. Początek spotkania o godz. 13.15 na platformie Zoom.

Podczas webinaru organizatorzy zamierzają:

  • omówić harmonogram importów grup zajęciowych w ePortalu oraz MS Teams,
  • przypomnieć możliwe scenariusze organizacji grup zajęciowych w ePortalu,
  • pokazać w jaki sposób można przenosić materiały kursów między kursem archiwalnym i docelowym,
  • przekazać zagadnienia dotyczące archiwizacji prac zaliczeniowych oraz egzaminacyjnych studentów z semestru zimowego.

Link do spotkania. Identyfikator webinaru: 955 4537 1937. Kod dostępu: 585827.

Politechnika Wrocławska © 2025

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję