TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 13.05.2022
Miejsce wydarzenia: wydarzenie online
Katedra Organizacji i Zarządzania zaprasza do udziału w VII Międzynarodowym sympozjum naukowym pt. „Innowacje w marketingu”. Spotkanie rozpocznie się 13 maja o godz. 9.00 na platformie Zoom.
Celem sympozjum jest podjęcie próby identyfikacji i pomiaru znaczenia innowacji marketingowych w Polsce i Europie. Poruszone zostaną zagadnienia dotyczące m.in. trendów rozwoju innowacji marketingowych zarówno z punktu widzenia naukowego, jak praktycznego.
Program wydarzenia można znaleźć na stronie sympozjum, a rejestracja prowadzona jest tutaj.
Sympozjum jest organizowane przy wsparciu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, czasopisma Przegląd Organizacji oraz programu Nowoczesne Zarządzanie Biznesem.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »