TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Wybory do Rady Uczelni

Data: 02.12.2020

Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Trwają wybory do Rady Uczelni Politechniki Wrocławskiej. Zgłaszanie kandydatów trwa do 7 grudnia, do godz. 12.00. Wybory zostaną przeprowadzone 17 grudnia, podczas posiedzenia Senatu PWr.

rada_uczelni_wybory_plaskie.jpg

Zgodnie ze Statutem uczelni, prawo zgłaszania kandydatów do Rady Uczelni ma grupa 100 pracowników, 10 senatorów i Rada Rektorów Seniorów. Z uwagi na sytuację epidemiologiczną, kandydatów można zgłaszać tylko w formie elektronicznej, wysyłając formularz zgłoszeniowy na adres: wybory2020ukw@pwr.edu.pl.

Osoba kandydująca do Rady Uczelni powinna złożyć oświadczenie i zgodę na kandydowanie. Wzory dokumentów dla osób zgłaszających i kandydatów są do pobrania pobrania na stronie http://wybory.pwr.edu.pl.

Podpisany i zeskanowany dokument (formularz zgłoszeniowy, oświadczenie kandydata) należy wysłać na adres wybory2020ukw@pwr.edu.pl

Sylwetki osób kandydujących w wyborach do Rady Uczelni będą prezentowane w Intranecie PWr.

Biogramy należy przysyłać na adres: rzecznik.prasowy@pwr.edu.pl.

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję