TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 28.02.2023
Do 6 marca trwa wiosenna rekrutacja do Radia Luz. Można można dołączyć do jednej z pięciu redakcji: popularnonaukowej, kultury, sportowej, muzycznej, newsroomu, a także do działu realizacji dźwięku, działu promocji oraz sekcji wschodnioeuropejskiej.
Potrafisz rozmawiać o muzyce godzinami, sprawdzasz nowości, kopiesz w nagraniach bez podziałów na gatunki i czas wydania? A może chcesz pracować jako reporter i odwiedzać najważniejsze ośrodki kulturalne Wrocławia? Albo sprawdzić się w newsroomie - czyli centrum dziennikarskiej roboty? Lub zająć się realizacją audycji w studiu, przygotowywaniem akcji transmisyjnych z różnych miejsc w mieście czy też produkcją udźwiękowienia anteny, jingli, magazynków? Opcji jest wiele.
– Szukamy ludzi ciekawych świata, gotowych na nowe doznania i bodźce. Otwartych i nieoczywistych osobowości, ale również pasjonatów i specjalistów w swoich dziedzinach – mówi Kamil Winiarz, szef działu promocji Radia Luz.
Wiosenny nabór prowadzony jest pod hasłem Pomarańczowa fala v.2.
Akademickie Radio Luz to niekomercyjna rozgłośnia działająca przy Politechnice Wrocławskiej tworzona przez studentów i absolwentów wszystkich wrocławskich uczelni przy wsparciu profesjonalnej kadry. Stacja nadaje przez całą dobę w eterze na 91.6 FM oraz w internecie.
Muzyka w Radiu Luz jest świeża i nieszablonowa. Skupiająca się na młodych, niezależnych artystach polskich i zagranicznych. Dobierana przez zespół kilkudziesięciu muzycznych pasjonatów. Od hip-hopu, niezależnej muzyki pop, przez klubowe brzmienia aż do muzyki niemożliwej do zaszufladkowania w tradycyjnych gatunkach. Propozycja antenowa Luzu zmienia się razem z semestrami na uczelniach.
Dwa razy do roku startuje rekrutacja, w trakcie której można dołączyć do jednej z sześciu redakcji: popularnonaukowej, informacyjno-publicystycznej, kulturalnej, sportowej, muzycznej i wschodnioeuropejskiej lub do działu realizacji dźwięku czy promocji.
W Radiu Luz nie ma reklam. Wszystkie opinie i rekomendacje, które pojawiają się na antenie, nie są uzależnione od pieniędzy, ale są autentycznym znakiem jakości wystawionym przez zespół redakcyjny. To ponad sto osób, z których każda wnosi swoją wrażliwość oraz spojrzenie na świat.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »