TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Zarządzenia Rektora ws. zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa

Data: 24.03.2020 Kategoria: komunikaty

[Aktualizacja - 28 maja] Zarządzenia Rektora Politechniki Wrocławskiej dot. działań uczelni związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem koronawirusa (SARS-CoV-2). Zalecamy uważne zapoznanie się z ich treścią.

Komunikat Rektora z 28 maja 2020 r.

Rektor Politechniki Wrocławskiej wydał 28 maja zarządzenie odnośnie funkcjonowania Politechniki Wrocławskiej w związku z utrzymującym się stanem epidemii wirusa SARS-CoV-2. Zalecamy uważne zapoznanie się z dokumentem oraz załącznikami.

Z Zarządzeniem Wewnętrznym nr 42 można zapoznać się tutaj albo w Intranecie.

Dodatkowo wydane zostały dwa załączniki. Zalecamy również uważne przeczytanie tych dokumentów:

Komunikat Rektora z 30 kwietnia 2020 r.

W związku z utrzymującym się zagrożeniem epidemiologicznym zasady funkcjonowania uczelni pozostają w niezmienionej formie do 24 maja 2020 roku tj. zgodnie z regulacjami zawartymi w Zarządzeniu Wewnętrznym 23/2020 (z późn. zm.) oraz Zarządzeniem Wewnętrznym 29/2020.

Przed 24 maja zostanie wydany kolejny komunikat dotyczący zasad funkcjonowania uczelni dostosowanych do bieżącej sytuacji epidemiologicznej kraju.

Zarządzenie wewnętrzne nr 23/2020 z 13 marca 2020 r. można znaleźć tutaj oraz w intranecie.

Zarządzenie aktualizacyjne nr 26/2020 z 25 marca 2020 r. dostępne jest tutaj oraz w intranecie.

Wprowadzone zostały następujące zmiany:

  • w § 1 dodany zostały ustęp 2a o treści: Wstrzymuje się przedpłaty na rezerwacje transportu i miejsc noclegowych na wszelkie planowane wyjazdy służbowe, o których mowa w ust. 2;

  • § 2 ust. 1 brzmi teraz: Odwołuje się wszystkie formy zajęć dla studentów, doktorantów i słuchaczy studiów podyplomowych. Część zajęć, w miarę możliwości, prowadzona będzie w formie zdalnej;

  • w § 4 w ust. 1 wykreślone zostało ostatnie zdanie, brzmi on teraz następująco:

    W celu przeciwdziałania COVID-19 upoważnia się dyrektorów/kierowników jednostek/komórek organizacyjnych do kierowania pracowników na czas oznaczony, do wykonywania pracy określonej w umowie o pracę, poza miejscem jej stałego wykonywania, zwanej dalej „pracą zdalną”.

Zarządzenie wewnętrzne nr 29/2020 z 1 kwietnia 2020 r. sprawie organizacji warunków pracy pracowników PWr świadczących pracę na terenie uczelni w związku z wystąpieniem stanu epidemii można znaleźć tutaj oraz w intranecie.

  1. Zobowiązuje się dyrektorów/kierowników jednostek/komórek organizacyjnych do zorganizowania pracy w swoich jednostkach/komórkach organizacyjnych zgodnie z zasadami określonymi ww. rozporządzeniem tj. zorganizowania stanowisk pracy dla pracowników w odległości wynoszącej co najmniej 1,5 metra.

  2. Zobowiązuje się Kanclerza do zapewnienia środków do dezynfekcji rąk przy wejściach/portierniach do budynków w oznakowanych dyspenserach.

  3. Zapotrzebowanie na rękawiczki jednorazowe należy zgłaszać wnioskiem zakupowym, zgodnie z obowiązującą procedurą zakupową. Będą one realizowane w miarę dostaw i dostępności.
Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję