TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 27.11.2020
Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że do poniedziałku, 7 grudnia, do godz. 12 można zgłaszać kandydatów do Rady Uczelni. Wybory do tego gremium zostaną przeprowadzone 17 grudnia, podczas posiedzenia Senatu PWr.
Zgodnie ze Statutem uczelni, prawo zgłaszania kandydatów do Rady Uczelni ma grupa 100 pracowników, 10 senatorów i Rada Rektorów Seniorów. Kandydatów można zgłaszać tylko w formie elektronicznej, poprzez wysłanie na adres wybory2020ukw@pwr.edu.pl skanu uchwały Rady Rektorów Seniorów lub skanu podpisanego formularza zgłoszenia kandydata zamieszczonego na stronie wybory.pwr.edu.pl.
Do przynajmniej jednego zgłoszenia tego samego kandydata należy dołączyć skan pisemnej zgody kandydata na kandydowanie wraz z oświadczeniem o spełnieniu wymogów formalnych.
Uchwała Nr 1 Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie trybu zgłaszania kandydatów do Rady Uczelni.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »