TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Wybory do Rady Uczelni 2025-2028 – zgłaszanie kandydatów

Data: 25.11.2024 Kategoria: wybory2024

Uczelniana Komisja Wyborcza informuje, że od 2 do 6 grudnia oraz 9 grudnia do godz. 11 można zgłaszać kandydatów do Rady Uczelni. Wybory do tego gremium zostaną przeprowadzone 19 grudnia, podczas posiedzenia Senatu PWr.

Prawo zgłaszania kandydatów do Rady Uczelni mają:

  • grupa 30 pracowników uczelni,
  • troje senatorów.

Kandydatów można zgłaszać poprzez dostarczenie do pokoju 340 w budynku A-1 podpisanego formularza zgłoszenia kandydata zamieszczonego na stronie wybory.pwr.edu.pl.

Uchwała nr 1/2024/2028 Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie trybu zgłaszania kandydatów do Rady Uczelni w wyborach kadencji 2025-2028.

Komunikat nr 1/2024/2028 Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie trybu zgłaszania kandydatów do Rady Uczelni w wyborach kadencji 2025-2028.

Galeria zdjęć

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję