TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 22.04.2022 Kategoria: aktualności ogólne
Politechnika Wrocławska nagrodzona za najlepszą kampanię wideo online. Wygraliśmy w tej kategorii w ogólnopolskim konkursie Genius Universitatis organizowanym przez Fundację Perspektywy. Doceniono w ten sposób nasz miniserial dokumentalny „Nauka do potęgi”.
Nagrody wręczono w Warszawie w piątek, 22 kwietnia – na gali towarzyszącej XXXVII Międzynarodowemu Salonowi Edukacyjnego 2022.
Kapituła doceniła PWr za miniserial dokumentalny „Nauka do potęgi”, który miał swoją premierę jesienią 2021 r. Każdy z sześciu odcinków zabierał widzów w podróż po zakamarkach technologii, laboratoriach badaczy i warsztatach inżynierów z Politechniki Wrocławskiej. Wszystkie można obejrzeć m.in. na kanale Youtube naszej uczelni i stronie serial.pwr.edu.pl.
- Stworzyliśmy ten serial, by pokazać internautom, jak wiele zawdzięczamy naukowcom i ich codziennej pracy. Chcieliśmy pokazać, że efekty ich działań otaczają nas w codziennym życiu i tworzą naszą przyszłość – mówi Katarzyna Kroczak-Knapik, szefowa Działu Informacji i Promocji.
Każdy odcinek „Nauki do potęgi” skupił się na jednym wyzwaniu, które podejmują obecnie badacze z Politechniki Wrocławskiej – od walki z nowotworami piersi, przez projektowanie elektrycznych pojazdów i inteligentnych miast, po eksplorację kosmosu.
W serialu o swoich doświadczeniach i pracy opowiedziało zatem dwunastu naukowców z PWr, m.in. prof. Jan Biliszczuk, projektant wrocławskiego Mostu Rędzińskiego, prof. Jan Dziuban, pomysłodawca Polskiej Misji na Marsa czy dr inż. Joanna Bauer, której zespół dostał europejską nagrodę dla innowatorów za badania nad terapią nowotworów piersi. Wszystkich bohaterów opisaliśmy tutaj.
Koncepcję opracowała Katarzyna Kroczak-Knapik, dyrektorka Działu Informacji i Promocji PWr, a za scenariusz i reżyserię odpowiadał Łukasz Śródka z firmy Camera Nera. Nad serialem na PWr pracowali także Lucyna Róg i Jakub Żołnierczyk. Pełna lista osób zaangażowanych w produkcję znajduje się tutaj.
Konkurs Genius Universitatis od 10 lat nagradza najlepsze reklamy polskich uczelni. Ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich uczelni (w tym także wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Do konkursu uczelnie mogą zgłaszać prace w jednej lub wielu kategoriach. Jury przygląda się zgłoszeniom reklam prasowych, eventów wspierających rekrutację, gadżetów promocyjnych, kampanii w mediach społecznościowych, wideo online, content marketingu i serwisu rekrutacyjnego. W tym roku przyznana została także specjalna nagroda jubileuszowa – Best Genius.
Oceniając prace, kapituła konkursowa przygląda się nowatorstwu pomysłu, spójności z wartościami uczelni, czytelności i przyjazności charakteru przekazu, estetyce i wartości artystycznej oraz umiejętnemu doborowi narzędzi.
Kapitułę tworzy zespół ekspertów m.in. z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, Szkoły Mistrzów Reklamy, Stowarzyszenia Marketingu SMB, Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, portalu Marketing przy Kawie czy agencji Ogilvy Poland.
red.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »