TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 04.01.2021 Kategoria: komunikaty
Od poniedziałku, 4 stycznia, trwają wybory uzupełniające do Rady Uczelni. Do obsadzenia są trzy mandaty: jeden dla kandydata ze wspólnoty uczelni oraz dwa dla osób spoza społeczności PWr. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 stycznia.
Wybory zostaną przeprowadzone 21 stycznia, podczas posiedzenia Senatu PWr. Do uzyskania statusu kandydata trzeba spełnić jeden z trzech warunków:
Kandydata można zgłosić poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Uczelnianej Komisji Wyborczej i przesłanie skanu tego dokumentu na adres wybory@pwr.edu.pl. Na ten sam adres powinna także wpłynąć zgoda i oświadczenie kandydata (dołączone do jednego ze zgłoszeń lub wysłane bezpośrednio przez kandydata). Kandydaci powinni też złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu tego oświadczenia.
Zgłoszenie będzie ważne jeśli:
Z uwagi na elektroniczną formę zgłaszania kandydatów, UKW uznała za wystarczające, jeżeli na co najmniej jednym zgłoszeniu tego samego kandydata będzie uzasadnienie (Uchwała UKW nr 2/2020/2024).
Poprzednie zgłoszenia, zgody i oświadczenia (poza oświadczeniem lustracyjnym lub informacją o złożeniu takiego oświadczenia) straciły swoją ważność.
Sylwetki osób kandydujących w wyborach do Rady Uczelni będą prezentowane w Intranecie PWr.
Biogramy należy przysyłać na adres: rzecznik.prasowy@pwr.edu.pl.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »