TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Każda osoba aktualnie związana z Politechniką Wrocławską: student, doktorant lub pracownik (zatrudniony w formie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej).
Można zgłosić projekt indywidualnie lub w zespole złożonym ze studentów, doktorantów i/lub pracowników.
Zgłaszane projekty powinny nawiązywać do misji, wizji i wartości określonych w Strategii PWr oraz służyć jej społeczności.
Projekty konkursowe można zgłaszać w trzech obszarach:
Mogą być to projekty:
Należy pamiętać, że muszą one zostać zrealizowane na terenie należącym do uczelni.
Poprawnie zgłoszony projekt powinien zostać przekazany na formularz zgłoszenia i zawierać:
Dokumentacja może zawierać elementy graficzne (np. ilustracje, wizualizacje, rysunki), tabele, makiety itp.
Wypełniony formularz zgłoszenia projektu należy składać elektronicznie, w terminie do 15 stycznia 2024 r. do godz. 15.00 przesyłając wypełniony formularz konkursowy z załącznikami na adres biuro.rektora@pwr.edu.pl, w tytule wiadomości wpisując „Konkurs Polytechnica Nova”.
Oceny zgłoszonych projektów dokona jury konkursu z udziałem społeczności uczelni.
Skład jury:
Konkurs będzie przebiegał zgodnie z harmonogramem.
W pierwszym etapie jury oceni zgłoszone projekty w skali 0-100 pkt w każdym z następujących kryteriów (w nawiasie podane są ich wagi):
W tym etapie maksymalna ocena wynosi 70 punktów.
Pięć najwyżej ocenionych projektów w każdym z trzech obszarów jury zakwalifikuje do drugiego etapu, w którym ich autorzy (stacjonarnie lub zdalnie) zaprezentują swoje pomysły przed jury. Czas prezentacji i odpowiedzi na pytania jury i społeczności to maksymalnie 15 minut.
Trzeci etap to głosowanie społeczności. Na wybrane projekty będzie można oddać głos na dwa sposoby:
Ostateczna ocena projektu w trzecim etapie składa się z ocen jury w kryteriach wpływu na rozwój uczelni, innowacyjności, wykonalności oraz oceny społeczności w następujących wagach:
Laureatów konkursu jury ogłosi do 12 lutego 2024 r.
W piątek, 2 lutego 2024 r., rozpocznie się głosowanie online społeczności PWr.
Studenci, doktoranci i pracownicy uczelni będą mogli wyrazić swoje poparcie (wstawiając znak “X”) lub jego brak (zostawiając puste pole) dla wszystkich 5 projektów w każdej z kategorii.
Pracowników, którzy nie posiadają służbowej poczty mailowej, zapraszamy do głosowania w formie stacjonarnej. Karty do głosowania są wydawane w pokoju 133 w budynku A-1 w dniach od 2 lutego do 9 lutego 2024 r. w godzinach 7.30-15.30.
Głosowanie potrwa do piątku 9 lutego. Jego wyniki, w połączeniu z ocenami jury wyłonią zwycięzców - poznamy ich 12 lutego.
Władze uczelni postarają się w możliwie krótkim czasie zrealizować wybrane projekty konkursowe, w szczególności projekty zwycięskie.
Autorzy projektów będą na własne życzenie oraz w miarę możliwości angażowani w ich realizację.
Rozstrzygnięcie konkursu zostanie opublikowane na stronie głównej uczelni i w mediach społecznościowych do 12 lutego 2024 r. - wtedy poznamy zwycięzców w każdej z trzech kategorii. Jury może dodatkowo wyróżnić maksymalnie dwa projekty w każdym obszarze.
W konkursie nie ma górnego limitu budżetu przewidzianego na realizację projektu - każdy pomysł, który pozwoli uczelni rozwinąć skrzydła, jest godny uwagi.
Na realizację projektów zostaną przeznaczone fundusze pochodzące ze środków własnych uczelni lub pozyskane z zewnątrz.
Autorzy zwycięskich i wyróżnionych projektów otrzymają nagrody finansowane przez uczelnię w wysokości odpowiednio 10.000 zł i 5 000 zł.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »